Totaal aantal pageviews

Labels

2010 - U.F.O.'s (19) 2011 - U.F.O.'s (1) 2012 - U.F.O's (3) 2013 - U.F.O - Jacquelien - The Request (1) 2013 - U.F.O. - Martine - Strandtas (1) 2013 - U.F.O. - Mijna - Thea Gouverneur - TivoliTip - Fuchsia (1) 2013 - U.F.O's - Martine (2) 2013 - U.F.O's - Mijna (1) 2013 - UFO - A Love Song - Martine (1) 2014 UFO's - Mijna (3) 25 jaar merklappen - 25 years samplers - Jan Houtman (3) 30 jaar Borduren - Anniversary of 30 Years Embroidery - Jan Houtman (3) ABC - sampler - Jan Houtman (15) Abstract - Burda (4) Anne van Damme - Dentelles (2) Bankbiljetten - 50 gulden - Banknotes - 50 guilders (7) Boerenregels - Jan Houtman (2) Breien (5) De Tijd - Time sampler - Jan Houtman (1) Efteling - Langnek -Thea Gouverneur (2) Efteling - nieuw/new pakket/kit - Thea Gouverneur (4) Efteling Sampler - Thea Gouveneur (5) Fantasie merklap - Fantasy sampler - Jan Houtman (3) Flesjes Klein en Fijn - Jan Houtman (1) Foto's Jochrimar - Hanny (1) galons et rubans (1) Haken (35) Hill Bottema - Vrouwenpost Wandkleed - ONS Wandkleed - Leer ons alzo ondze dagen tellen - Psalm 90 - vers 12 (2) Ik wens je - I wish you time - Jan Houtman (1) In Memoriam - Love - Jan Houtman (1) Introductie - Introduction (1) Kerst 1994 - Christmas 1994 sampler - Jan Houtman (2) Kerst freebees - Christmas freebees - Jan Houtman (3) LAE Elizabeth - Jan Houtman (3) Letters blijven facineren/Letters keep fascinating - Jan Houtman (2) Marjorie Massey - Marquoirs (16) Martine - Rico 79062 (1) Papa 1880 (8) Patchwork sampler - Jan Houtman (4) Permin of Copenhagen - HH 21168 - Sampler 1852 (2) Projecten van onze Hanna - Our Hanna's projects (1) SAL - Jan Houman - Het kruis dragen - Bearing the cross - Elk huisa (1) Stekenlap - Permin (4) Thea Gouverneur - diversen (1) Thea Gouverneur - Efteling - Langnek - groeimeter (1) Thea Gouverneur - Efteling - Sprookjesboom (1) Toile de Jouy - DMC (2) Tulpen merklap - Tulip sampler (2) Vriendschap - Friendship - Jan Houtman (1) Welkom - Saskia (1) Zeeuwse Mee_brei_deken - Lappendeken - Visserstruien (2) Zomerboeket in Groen - Summerflowers in Green - Jan Houtman (2)

vrijdag 16 december 2016

Even bijpraten

16-12-2016:

wat heb ik jullie afgelopen maanden verwaarloosd.Ik wil dan ook de trouwe volgers die nog steeds aangemeld staan bedanken voor jullie vertrouwen!

Het leven gaat helaas niet altijd over rozen,
soms zit het mee en soms zit het tegen.
Droevige maar ook blijde gebeurtenissen zijn mede debet aan het niet toekomen van het plaatsen van nieuwe posten/foto's.

Nee, ik heb op creatief gebied niet echt stil gezeten; redelijk mijn eigen tempo bij kunnen houden maar TIJD en puf om te bloggen ontbrak.

Voor de volgers die ook iets met andere naalden dan borduurnaalden hebben heb ik redelijk wat AFFO's te laten zien. Zoals jullie gewend zijn met complete informatie, waar ik het patroon vond, gebruikte hoeveelheid, welke naald enz.enz.

Voor de borduursters: ik wil me nog even met andere draadjes en naalden bezig houden. Abstract, De Tijd,Efteling, ik hoop er ooit nog een keer aan te beginnen of af te ronden. Het is zo'n zaligheid dat ik na het héél veel jaren niet langer gekund te hebben weer kan haken en breien. Ook de naaimachine weer een uitdaging kunnen worden.Helaas heeft een dag slechts 24 uur, potten of blikken met TIJD zijn helaas niet te koop.

Ik heb mezelf verwend en vanmorgen al vroeg m'n blije doos nee, ik ben niet zwanger maar zo voelt wel als een blije doos) ontvangen:


Tja, deze bollen gaan straks op in haakwerk, weer dekens. Met deze aanvulling op eigen voorraad kan ik er weer voor 4 dekens tegen! Welke wil ik nog even in het midden laten. 
Wel wil ik kwijt dat ik me aan een CAL ga wagen:Moorland - andere toekomstige dekens zal ik ook volgens kleurenpalet van Lucy gaan haken.

Gesteld dat deze post gaat worden zoals het het hoort ben ik het bloggen nog niet verleerd en wil ik proberen vrijwel dagelijks bij te praten tot ik m'n achterstand heb ingehaald!

Liefs,

Mijna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten